Inpakken, inchecken en op pad! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Ton Henk - WaarBenJij.nu Inpakken, inchecken en op pad! - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Ton Henk - WaarBenJij.nu

Inpakken, inchecken en op pad!

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

04 Juni 2018 | Nederland, Sliedrecht

Even een beginnetje maken, afscheid wordt wel wat lastiger dan 5 jaar geleden (zie www.bbc2.waarbenjij.nu ) maar dat heeft alleen met het weer toen en nu te maken :-). Toen kon alle zonnebrand in de tas maar deze keer ziet het er naar uit dat we wat zonnebrand achter moeten laten ook.
Het inpakken is reeds begonnen met de zaken die je zo makkelijk vergeet als TomTom, zonnebril, USA verloopstekker etc.
Na 2009 (www.bbc.waarbenjij.nu en 2013 www.bbc2.waarbenij.nu gaan dit jaar voor de 3 keer op pad om wat cultuur in de vorm van diverse soorten muziek op te snuiven. De voorlopige planning is om weer te starten met het Grand Park blues festival in Chicago en wederom zijn we gehuisvest bij de paters in hartje Chicago. Daarna nog niet echt vaste plannen, zullen wel even in Lansing bij de favoriete muziekwinkel langs te gaan. Verder staan St.Louis, Lexinton, Nashville, Memphis en Austin weer op het lijstje met misschien nog een uitstapje naar Tulsa, waar J.J.Gale misschien nog wat te bezichtigen of te beluisteren heeft nagelaten. We zullen het wel zien en houden je via deze site weer op de hoogte van het wel en wee tijdens de reis.
Nu maar weer verder met inpakken omdat het maken van deze site ook nog op het lijstje voor vertrek stond . Morgen ff inchecken en woensdag de 6de om 12:30 Hrs vliegen.

• 05 Juni 2018 - 16:35

Ad:

Doe de “president?” de groeten,succes en maak er wat gezelligs van.Wij volgen jullie en hou Henk in de gaten.groeten ook aan het thuisfront.Evi & Ad

• 05 Juni 2018 - 17:26

Paul: